Рейтинг авіакомпаній
105 місце
ITA Airways
3.86
ITA Airways
Старт голосування: 06 вересня, 2012
Всього голосувань: 888
Оцінено параметрів: 37 989
Співвідношення наданого сервісу до ціни авіаквитка
Чи скористаєтеся послугами авіакомпанії ще раз?
Пунктуальність рейсів, їх відповідність розкладу
Чи порекомендуєте авіакомпанію своїм знайомим?
Стан літака, його новизна
Наскільки швидким і зручним було проходження реєстрації?
Професіоналізм персоналу аеропорту
Участь персоналу у вирішенні конфліктів
Своєчасність початку посадки
Зручність трансферу до літака
Якість перельоту
Висадка, зручність трансферу до терміналу
Зручність крісел, відстань між кріслами
Комфорт температурного режиму в салоні
Харчування на борту
Наявність розеток, доступу до інтернету
Чистота в салоні
Чистота в туалеті
Наявність подушок, ковдр
Асортимент розваг на борту
Зовнішній вигляд
Привітність і ввічливість у спілкуванні
Володіння іноземними мовами
Допомога пасажирам під час перебування на борту
Можливість реєстрації онлайн
Увага до пасажирів з дітьми
Розваги для дітей на борту
Допомога пасажирам з особливими потребами
Асортимент страв на борту
Асортимент напоїв на борту
Допомога пасажирам у разі затримка / відміни рейсу
Зручність оформлення багажу
Зручність доплати за понаднормовий багаж
Збереження цілісності багажу
У разі втрати багажу - допомога в його пошуку
Швидкість видачі багажу
Основна інформація

Основна інформація
Країна: | Італія |
Рік заснування: | 1947 |
Код ІАТА: | AZ |
Код ІКАО: | AZA |
Цифровий код: |
Контакти авіакомпанії
Офіційний cайт: | www.alitalia.com |
Адреса: | Piazza Almerico da Schio - Palazzina RPU 00054 Fiumicino (RM) |
Телефон: | +39 (06) 65 62 1 |
Факс: | +39 (06) 65 62 1 |
E-mail: |
Парк літаків: Embraer ERJ175, Airbus A330-200, Embraer ERJ190, Airbus A320, Airbus A321, Airbus A319, Boeing 777-200 ER
ВІДГУКИ ПРО АВІАКОМПАНІЮ (9)
Мария Бутенко
02 лютого, 2020
28.01.2020 летела алиталия Киев-Рим-Париж. При пересадке в Риме представитель буквально вырвала из рук чемодан ( ручная кладь) ссылаясь на то, что нет места!!! и сказала, что я могу его получить по прилету в Париж. Багаж не прилетел. Информационная помощь не была оказана. 4 дня я не могла получить свой багаж. Потом пришло письмо, что я его могу забрать в аэропорту Парижа. Приехала в аэропорт Парижа, и там мне говорят, что он улетел в Киев. На вопросы никто не отвечает, только разводят руками. В Киев я прилетела в Жуляны, а багаж в Борисполь, на что представитель компании сказал, что ничем помочь не может! Самая ужасная авиалиния, которой я летала. Не советую. И со мной еще 6 человек так же потеряли свой багаж
Вероника Ливкоева
13 вересня, 2019
Летели Киев-Рим-Флоренция,1)Киев,перед посадкой в самолёт у нас забрали ручную кладь в багажник,что вообще для меня не понятно из-за того что у нас билеты только с ручной кладью. 2) Рим,стоим в очереди возле Гейта,на что нам через 30мин говорят что самолёт в не исправном состоянии и нам ищут замену,прошло 1,5часа и нам объявляют что самолёт не нашли,а предоставят нам автобу во Флоренцию,вам ехать 2,5-3 часа,мы уже и так никуда не успевали,но мы ехали 4,5часа. Это был ужас. Но хорошее вино и вкусная еда быстро подняли настроение. Все бы ничего,но они на обратном пути с нами не отправили наш багаж. Пока его ищем.
Альона Штаєр
23 липня, 2019
Летіли маршрутом Київ-Рим-Малага і навпаки. В Малагу долетіли без проблем, багаж прийшов з нами. Коли в Малазі сіли на літак і вже почали їхати, раптово зупинилися. Виявили проблему в літаку, пасажири просиділи в салоні майже 3 години. На пересадку вже не встигали. Найближчий рейс з Риму був наступного дня о 22.30. Але поки мы чекали рейс у Рим, компанія кожному пасажир видала сертифікат на 15 євро, шоб піти поїсти. Коли летіли в Рим, були налаштовані посидіти весь день в аеропорту. Але аліталія зробила нам приємний сюрприз. Нам безкоштовно дали номера в готелі біля аеропорту(номера дуже класні) з трьохразовим харчуванням. То можу з упевненістю сказати, що цією компанією я залишилася задоволена. Не кожна компанія робить таку компенсацію. 5/5