Рейтинг авіакомпаній
62 місце
ЛОТ Польські Авіалінії
4.09
LOT Polish Airlines
Старт голосування: 01 жовтня, 2012
Всього голосувань: 1 794
Оцінено параметрів: 68 025
Співвідношення наданого сервісу до ціни авіаквитка
Чи скористаєтеся послугами авіакомпанії ще раз?
Пунктуальність рейсів, їх відповідність розкладу
Чи порекомендуєте авіакомпанію своїм знайомим?
Стан літака, його новизна
Наскільки швидким і зручним було проходження реєстрації?
Професіоналізм персоналу аеропорту
Участь персоналу у вирішенні конфліктів
Своєчасність початку посадки
Зручність трансферу до літака
Якість перельоту
Висадка, зручність трансферу до терміналу
Зручність крісел, відстань між кріслами
Комфорт температурного режиму в салоні
Харчування на борту
Наявність розеток, доступу до інтернету
Чистота в салоні
Чистота в туалеті
Наявність подушок, ковдр
Асортимент розваг на борту
Зовнішній вигляд
Привітність і ввічливість у спілкуванні
Володіння іноземними мовами
Допомога пасажирам під час перебування на борту
Можливість реєстрації онлайн
Увага до пасажирів з дітьми
Розваги для дітей на борту
Допомога пасажирам з особливими потребами
Асортимент страв на борту
Асортимент напоїв на борту
Допомога пасажирам у разі затримка / відміни рейсу
Зручність оформлення багажу
Зручність доплати за понаднормовий багаж
Збереження цілісності багажу
У разі втрати багажу - допомога в його пошуку
Швидкість видачі багажу
Основна інформація
Основна інформація
Країна: | Польща |
Рік заснування: | 1929 |
Код ІАТА: | LO |
Код ІКАО: | LOT |
Цифровий код: | 080 |
Контакти авіакомпанії
Офіційний cайт: | www.lot.com |
Адреса: | ul. 17 Stycznia 39, 00-906 Warszawa |
Телефон: | +48 (22) 577 61 11 +48 (22) 630 56 21 |
Факс: | [email protected] |
E-mail: | [email protected] |
Парк літаків: Boeing 737-500, Embraer ERJ170, Embraer ERJ175, Embraer ERJ195, Boeing 737-400, Boeing 787-8
ВІДГУКИ ПРО АВІАКОМПАНІЮ (127)
Natalia Lesiv
05 вересня, 2024
The worst airline I've ever flown with. First, the plane was delayed for an hour, but they warned me half an hour before boarding. then we got on the plane and we waited for 3 hours. during this time we were not offered anything, elementary water would have been possible. in general, the plane was delayed for 4 hours. The staff is just a nightmare, the flight attendant was terrible, ill-mannered and rude, I am completely silent about the food, I had an economy for two sides, I paid 2,200 dollars. and they didn't even offer us anything, because since we are economy class, we eat only what is left or don't eat at all, this is the worst airline I have come across with such an attitude.
Найгірша авіакомпанія, якою я тільки літав. Спочатку літак затримали на годину, але попередили за півгодини до посадки. Потім ми сіли в літак і чекали 3 години. за цей час нам нічого не пропонували, елементарну воду можна було б. загалом літак затримали на 4 години. Персонал просто кошмар, стюардеса була жахлива, невихована і груба, про їжу взагалі мовчу, у мене був економ на дві сторони, я заплатила 2200 доларів. а нам навіть нічого не запропонували, тому що ми економ клас, то їмо тільки те, що залишилось, або взагалі не їмо, це найгірша авіакомпанія, яку я зустрічала з таким ставленням.
Iryna Brezden
12 серпня, 2024
Купила самостійно квитки в компанії Лот. На жаль не читала відгуки, а то б серйозно засумнівалась. Маю відкритий гуманітарний пароль по u4u. все в електронному кабінеті схвалено. При реєстрації на рейс пані не впускає мене на борт літака з словами "Вам відказано". Хай мене б не впустив офіцер у Чикаго, я ще це б зрозуміла. Чому мою долю вирішує пані, яка на мене кричить так, ні би я її особистий ворог. в результаті витрачені гроші, нерви і здоров'я (тиск піднявся 190/120) Якщо б у мене стався інсульт, хто б відповідав за моє життя? Не рекомендую цю компанію. дуже упереджене ставлення до українців. Це дуже сумно. Не купляйте у них квитки.
Ольга Мацях
31 липня, 2024
Вчора у мене сталася досить неприємна ситуація.Я з дітками летіли із Варшави до Канади.У мене було 4 валізи зареєстрованого багажу.У валізах мала незначну перевагу по кг.Коли ми підійшли до стійки оформлятись мені повідомили що можуть зареєструвати багаж лише до Швейцарії де ми мали пересадку,а потім я самостійно маю перереєструвати його.Відправили мене на оплату де я заплатила 1680 злотих,я в принципі була готова заплатити за додатковий багаж,ну тут мене обібрали як липку.Але навіть не в цьому вся гіркота ситуації.Ще до всього місця мені та дітям були розміщені не разом,а досить далеко одне від одного.І ось по прильоту в Швейцарію,на каруселі ми зустрічаємо лише дві валізи,а де інші три невідомо.А тепер уявіть маму з двома малолітніми дітьми і грудничком на руках,які бігають по аеропорту і шукаю три валізи.В результаті ще дві ми знайшли,а от одну з моїх валіз відправили прямо до Калгарі.В мене виникає питання чи є совість у працівниці,яка прекрасно бачила що в мене на руках троє дітей,бачила кількість мого багажу,отак відверто познущалась з мене.Я дуже дякую компанії ЛОТ за спорченмц день,нервове виснаження,додаткові клопоти і просто спорченк поіздку.Бо завдяки такому обслуговуванню ми мало не запізнились на літак до Канади,оскільки витратили дуже багато часу на розбірки з валізами.Сумно і неприємно.Дуже шкода що я не мала часу зробити фото як мій 10 річний син возив багаж по аеропорту,донька тягла ручну кладу,а я з немовлям на руках,яке від мого стресу постійно їло не могла нічим допомогти.Сумно і огидно від такого ставлення