Рейтинг авіакомпаній
130 місце
Wizz Air Hungary
3.39
Wizz Air Hungary
Співвідношення наданого сервісу до ціни авіаквитка
Чи скористаєтеся послугами авіакомпанії ще раз?
Пунктуальність рейсів, їх відповідність розкладу
Чи порекомендуєте авіакомпанію своїм знайомим?
Стан літака, його новизна
Наскільки швидким і зручним було проходження реєстрації?
Професіоналізм персоналу аеропорту
Участь персоналу у вирішенні конфліктів
Своєчасність початку посадки
Зручність трансферу до літака
Якість перельоту
Висадка, зручність трансферу до терміналу
Зручність крісел, відстань між кріслами
Комфорт температурного режиму в салоні
Харчування на борту
Наявність розеток, доступу до інтернету
Чистота в салоні
Чистота в туалеті
Наявність подушок, ковдр
Асортимент розваг на борту
Зовнішній вигляд
Привітність і ввічливість у спілкуванні
Володіння іноземними мовами
Допомога пасажирам під час перебування на борту
Можливість реєстрації онлайн
Увага до пасажирів з дітьми
Розваги для дітей на борту
Допомога пасажирам з особливими потребами
Асортимент страв на борту
Асортимент напоїв на борту
Допомога пасажирам у разі затримка / відміни рейсу
Зручність оформлення багажу
Зручність доплати за понаднормовий багаж
Збереження цілісності багажу
У разі втрати багажу - допомога в його пошуку
Швидкість видачі багажу
Основна інформація
Основна інформація
Країна: | |
Рік заснування: | |
Код ІАТА: | W6 |
Код ІКАО: | WZZ |
Цифровий код: |
Контакти авіакомпанії
Офіційний cайт: | |
Адреса: | |
Телефон: | |
Факс: | |
E-mail: |
Парк літаків:
ВІДГУКИ ПРО АВІАКОМПАНІЮ (168)
Инна Степанова
19 жовтня, 2024
Ужасная авиакомпания. Отменяют, задерживают рейсы, без всяких компенсаций. Никакой ответственности, никакого сервиса, только сдирание денег. Больше никогда не полечу этой авиакомпанией.
Тетяна Іванюра
02 листопада, 2023
Найгірший авіаперевзіник евер! Якщо не хочете зіпсувати свою відпустку ( це в кращому випадку), чи нікуди не полетіти, то краще оминати їх 10 стороною! Кажуть , що в них дешеві квитки! Не сказала б, мала неприємний досвід , коли переносили рейс один раз, потім другий раз, в результаті маринували цілий день в аеропорту, в результаті нікуди не полетіли.
На табло писало що літак затримується , ніяка реєстрація , здача багажу не відбувалась. Коли час підйшов до вильоту - просто було написано що гейт закритий. Коли підійшли до працівників , то вони сказали що вас не впустять на літак, і так було. Нас ніхто не слухав, сказали що це наші проблеми, треба було дивитись або питатись коли відбувається посадка на літак. Те, що на табло постійно писало «затримка», а в іншій колонці 6-7 стійка реєстраціі, ( на якій цілий день нікого не було) 8 людей нікуди не полетіли!
Зіпсутий настрій, негативні враження від даного авіаперевізника!
Юлія Колмикова
21 жовтня, 2023
Перший раз летіла, з 4-ма дітьми.Дуже довго ввагалась.Летіла Вільнюс -Спліт, Спліт-Краків.Летіла з закордонним паспортом, фото дітей вкляєні в мій паспорт в Посольстві України в Литві.Усі ввічливі, без черги всюди з дитячим візочком, все пройшло супер.Квитки купувала дешеві, через додаток, все просто, реєстрація за добу пройшла за 5 хвилин.В перший раз купувала місця, це викинуті гроші,другий раз без місць, реєстрація за добу, все пройшло без проблем.Летіли без багажу, лише ручшна поклажа, ніхто її не міряв і не важив.Для тих хто ввагається раджу летіти, просто все по 7 разів перевіряйте і читайте, плюсом є те що якщо дитина до 2-х років, то візок можна взяти безкоштовно.Коли летіла назад, то на англійській прийшлося пояснювати чого такі документи в дітей , всі посадкові талони в електронному вигляді.