Airlines rating
17 place
Lufthansa
4.40
Lufthansa
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | Germany |
Year of founding: | 1926 |
IATA code: | LH |
ICAO code: | DLH |
Digital code: | 220 |
Airline contacts
Official website: | www.lufthansa.com |
Address: | Deutsche Lufthansa AG Flughafen-Bereich West D-60546 Frankfurt/Main |
Phone number: | +49 (69) 696 46 01 |
Fax: | +49 (69) 696 46 01 |
E-mail: | [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A330-300, Airbus A380-800, Boeing 737-800, Boeing 747-400, Airbus A340-300, Airbus A319-100, Airbus A320-200, Airbus A321-200, Airbus A350-900, Airbus A340-600, Boeing 747-8, Airbus A321-100, Airbus A320neo, Embraer 195, Embraer 190, Bombardier CRJ900
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (92)
Liudmyla Butenko
04 December, 2023
Не рекомендую авіакомпанію Luftgansa ! Два роки тому мою валізу розбили ,я летіла з Верони до Києва через Мюнхен. Не писала на відшкодування коштів за розбиту валізу ,бо не мала часу -був квиток на автобус з аеропорту до Харкова . Але останній переліт -це жах! Я летіла з Верони -через Франкфурт до Варшави . Мій багаж загубили!!!26 жовтня 2023 року я прилетіла до Варшави -багаж зник. Я його не отримала. Авіакомпанія, відповіла -що їм шкода....Це смішно!!!Мені теж шкода ,що я сплатила гроші за квиток і багаж-Сервіс нуль!!! Я залишилась у Варшаві, чекала свій багаж ,на гарячій лінії авіакомпанії мені проговорили ,що відшкодують кошти ,затрачені на покупку речей першої необхідності, так як всі речі у загубленій валізі, але…ніхто нічого не хоче відшкодовувати -мене просто ігнорують -і листи і дзвінки !Я не мала грошей ,щоб зняти житло і купити хоч якісь речі , мені допомогли люди з України, з якими я познайомилась в аеропорту. За час очікування у Варшаві я не мала можливості працювати ,втратила змогу заробити гроші, мене мало не звільнили з роботи через довгу відсутність ,а з пошуком роботи складно ,адже ,на жаль ,в Україні, де я живу, війна! Сьогодні 29 листопада -багаж не знайшли .На гарячу лінію дозвонитись дуже складно ,та вони ще й не компетентні-лише роблять вигляд ,що шукають валізу -на мій запит -шо саме зробили -відповіді немає!!!Я лиш отримала листи з посиланнями на заповнення бланків -на відшкодування потрачених коштів ,поки знаходилась у Варшаві -і… знов тиша…. Я не розумію відношення до клієнта ,який користується послугами “ супер авіакомпанії “( в лапках пишу-бо то в переносному значенні- я вже так не вважаю!) Як на мене, це мені мають писати і телефонувати , повідомляти інформацію щодо пошуку мого багажу – бо Я КЛІЄНТ …. , а не я повинна дзвонити по 100 разів ,щоб дізнатись хоч щось !!!Репутація цієї авіакомпанії для мене впала! Відношення до клієнта на 0 з 10.
Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЮ ЖАХЛИВУ АВІАКОМПАНІЮ НІКОМУ !!! В кращому випадку - розіб’ють Вашу валізу ,в гіршому -загублять або вкрадуть!
Виктория Почерняева
07 April, 2023
7 апреля 2023 года у меня было три стыковочных рейса: (1) LCA – MUC, LH1769 (3.40 часа), (2) MUC – LHR, LH2482 (2 часа), (3) LHR – BOG, AV0121 (10.40 часов). ). В общей сложности мой полет длился около 17 часов. Учитывая дальний маршрут, мне нужно было больше комфорта и уединения. Кроме того, я все еще восстанавливаюсь после недавней операции, а летать эконом-классом очень тяжело из-за отсутствия необходимого уровня комфорта, такого как достаточно места, возможность раскладывать сиденье и т. д. Учитывая это, я приобрел рейсы Lufthansa БИЗНЕС-КЛАССА. . Рейсы Lufthansa БИЗНЕС-КЛАССА обошлись мне в ТРИ РАЗА БОЛЬШЕ, чем рейсы Lufthansa эконом-класса.
У меня был действительно разочаровывающий опыт бизнес-класса, и определенно худший, который у нас когда-либо был. Сиденье было таким же, как и в эконом-классе: того же размера, такого же пространства. В сидении не было никакого комфорта, его невозможно было даже разложить! Информация о рейсах, которая упоминается на сайте Lufthansa, не ясна и неоднозначна, нет фотографий мест в бизнес-классе, нет информации о том, что места в бизнес- и эконом-классе одинаковые, не указано, что места в бизнес-класс нельзя даже развернуть. Кроме того, бизнес-классу не хватает приватности. Единственным отличием от эконом-класса была шторка, которая обошлась мне в ТРИ РАЗА БОЛЬШЕ, чем перелет эконом-классом Lufthansa.
Ольга Душинська
05 April, 2022
Я в шоці від працівників вашої гарячої лінії!!!
Тел 0893-240-996
Витративши надаремно багато грошей щоб тільки додзвонитися, відповіла якась ВЕЛИКИЙ спеціаліст пані Наталя. Обіцяла відзвонити з відповіддю на мої питання. Але де там!!!!
Ні осла, ні посла!
Я чекаю дзвінка від компетентної особи !!
Де ж якість роботи ?
Мій тел +38 097 570 36 70
Ольга