Airlines rating
16 place
Thai Airways
4.42
Thai Airways
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity
Basic information
Basic information
Country: | Thailand |
Year of founding: | 1960 |
IATA code: | TG |
ICAO code: | THA |
Digital code: | 217 |
Airline contacts
Official website: | www.thaiairways.com |
Address: | 6 LARN LUANG ROAD, BANGKOK 10100 |
Phone number: | +66(2) 356-1111 |
Fax: | +66(2) 356-2222 |
E-mail: | [email protected] |
Aircraft fleet: Airbus A330-300, Boeing 777-300, Airbus A380-800, Boeing 777-200, Boeing 747-400, Boeing 737-400, Boeing 777-200 ER, Boeing 787-8, Boeing 777-300ER, Airbus A340-600
FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (1)
Руслан Каримов
25 January, 2020
летел из Бангкока на Пхукет, 23.01.2020, это был кошмар, пассажиров очень много и по прилету автобус их забирал и отвозил к терминалу, это время заняло ровно 1 час, очень переживал, потому что надо былр успеть на паром, так как был на последних рядах, то попал в последний автобус и нас привезли не в тот терминал. После этого я нашел гейт на выдачу багажа, но там уже с нашего рейса никого не было, но и багажа нашего не было. После часа поисков сумел узнать у работника аэропорта, что наш багаж где то стоит, тайский не знаю, поэтому с трудом понял, что надо куда то идти, через терминал не пропускали, каждый раз надо было выходить на выход и проходить новый контроль, и так 5 !!! Раз, никто не помог, в том числе и работник который нам подсказал где он видел наши чемоданы, даже фото их нам показал на телефоне, но отвести к ним отказался. Секьюрити аэропорта не понимали, что я от них хочу, в итоге на паром мы опоздали.