Buy airline tickets Onur Air

Flight tickets / Airlines rating / Onur Air

Airlines rating

Onur Air
131 place

Onur Air
3.29

Onur Air
Onur Air
Voting started: 31 October, 2014
Passengers voted: 269
Parameters evaluated: 7 873
Correlation of provided service and ticket price
Would you fly this airline once more?
Punctuality of flights and their match with the schedule
Would you recommend this airline to your friends?
Plane condition, its novelty
How fast and comfortable was the check-in?
Airport staff competence
Staff assisstance in resolving conflicts
In time boarding
Comfortable transfer to the plane
Quality of flight
Landing, comfortable transfer to the terminal
Seats comfort, distance between the seats
Comfortable temperature in the cabin
Food onboard
The presence of sockets, the Internet access
Cleanness of interior
Cleanness of toilets
The presence of pillows, blankets
Variety of onboard entertainment
Appearance
Affability and courtesy in communication
Knowledge of foreign languages
Assisstance to passengers onboard
Possibility to check in online
Assisstance to passengers with children
Onboard entertainment for children
Assistance to disabled passengers
Variety of dishes on board
Variety of drinks on board
Assistance to passengers in case of flight delay / cancellation
Ease of baggage registration
Convenience of fees for excess baggage
Taking care of baggage
In case of lost baggage - help to search for it
Baggage delivery capacity

Basic information

Basic information
Country:
Year of founding:
IATA code: 8Q
ICAO code:
Digital code:
Airline contacts
Official website:
Address:
Phone number:
Fax:
Array:
Aircraft fleet:

FEEDBACKS ABOUT THE AIRLINE (15)

Нати Наталия
27 January, 2020
Опаздала на чекин, регистрация закрылась уже как 5 минут. Сказали билет мой можно в мусор. Вопрос в таком случае раз я не вылетела,какую-то часть стоимости билета не возрашают? P.S стюардессы неприятные. Если ты турецкий человек (не в обиду) стараются предложить места получше, да и обслуживают тоже лучше.
Alex Ivanov
19 December, 2019
Ужасные самолёты. Летели с ребёнком, я при покупке билетов заполнял все данные. По итогу в аэропорту они мне говорят вы летите, а ребёнок нет, его имени нет в билете. Я говорю как такое может быть, показываю им электронный билет, они говорят ничего не знаем - в системе нет. В итоге около часа с ними спорили, они добавили ребёнка в билет. Далее багаж. Говорят, вам нужно будет забрать багаж в стамбуле и регистрироваться на рейс. Я говорю с какой радости, я лечу вашей же авиакомпанией, в прошлый раз багаж летел прямо до места назначения. Ничего не знаем, у нас в системе ваш билет только до Стамбула. Пришлось таки его забирать и заново сдавать. Из того, что я летал хуже были только Pegasus. Не рекомендую летать с Онуром, если есть альтернатива за вменяемые деньги.
Liliya Yelizarova
18 November, 2019
This company flew `Onurair` for the first and last time. They transferred the flight Istambul-Odessa on 17/11/19 for 6 and a half hours and did not warn about it either by mail or SMS. The day before, the agency in which they bought the tickets sent an SMS about registration, from where we learned about the transfer, but it was already impossible to change anything. As a result, they missed the train in Odessa. Employees of the company refused to give compensation for material damage. Before that, they flew by Turkish Airlines, so for a week they reminded that it was time to get ready for the journey, and everything else was in the highest class. This is the only disappointment and stressful ending of our trip to Turkey.

Other popular airlines: