Купити авіаквитки Малайзія Ейрлайнз

Авiаквитки / Рейтинг авіакомпаній / Малайзія Ейрлайнз

Рейтинг авіакомпаній

Малайзія Ейрлайнз
22 місце

Малайзія Ейрлайнз
4.36

Malaysia Airlines
Малайзія Ейрлайнз
Старт голосування: 13 липня, 2013
Всього голосувань: 45
Оцінено параметрів: 1 714
Співвідношення наданого сервісу до ціни авіаквитка
Чи скористаєтеся послугами авіакомпанії ще раз?
Пунктуальність рейсів, їх відповідність розкладу
Чи порекомендуєте авіакомпанію своїм знайомим?
Стан літака, його новизна
Наскільки швидким і зручним було проходження реєстрації?
Професіоналізм персоналу аеропорту
Участь персоналу у вирішенні конфліктів
Своєчасність початку посадки
Зручність трансферу до літака
Якість перельоту
Висадка, зручність трансферу до терміналу
Зручність крісел, відстань між кріслами
Комфорт температурного режиму в салоні
Харчування на борту
Наявність розеток, доступу до інтернету
Чистота в салоні
Чистота в туалеті
Наявність подушок, ковдр
Асортимент розваг на борту
Зовнішній вигляд
Привітність і ввічливість у спілкуванні
Володіння іноземними мовами
Допомога пасажирам під час перебування на борту
Можливість реєстрації онлайн
Увага до пасажирів з дітьми
Розваги для дітей на борту
Допомога пасажирам з особливими потребами
Асортимент страв на борту
Асортимент напоїв на борту
Допомога пасажирам у разі затримка / відміни рейсу
Зручність оформлення багажу
Зручність доплати за понаднормовий багаж
Збереження цілісності багажу
У разі втрати багажу - допомога в його пошуку
Швидкість видачі багажу

Основна інформація

Малайзія Ейрлайнз
Malaysia Airlines — національна державна авіакомпанія Малайзії зі штаб-квартирою в Аеропорту імені султана Шах-Абдул-Азіза (Субанг, Селангор), що виконує регулярні комерційні перевезення по 85 пунктам призначення на шести континентах світу.Головним транзитним вузлом (хабом) авіаперевізника є Міжнародний аеропорт Куала-Лумпур, в якості вторинних хабів використовуються Міжнародний аеропорт Кота-Кінабалу і Міжнародний аеропорт Кучінг.
Основна інформація
Країна: Малайзія
Рік заснування: 1947
Код ІАТА: MH
Код ІКАО: MAS
Цифровий код:
Контакти авіакомпанії
Офіційний cайт: www.malaysiaairlines.com
Адреса: Enrich Customer Service Centre Unit DH6 Departure Hall Kuala Lumpur City Air Terminal (KLCAT) Kuala Lumpur Sentral Station 50470 Kuala Lumpur Malaysia
Телефон: 1 300 88 3000 (within Malaysia) +603 7843 3000 (outside Malaysia)
Факс: +603 2163 3689 (Malaysia)
Array: [email protected], [email protected]
Парк літаків: Airbus A330-300, Airbus A380-800, Boeing 737-800, Airbus A350-900, Boeing 737 MAX

ВІДГУКИ ПРО АВІАКОМПАНІЮ (2)

Семиган Оксана
04 квітня, 2017
Летала по маршруту Коломбо-Куала Лумпур-Хошимин-Коломбо 17.03 и 29.03.Что хочу сказать-УЖАС!Таких кошмарных рейсов у меня никогда не было!Рейс Коломбо-Куала Лумпур-опоздал на 2 часа,в салоне было ужасно холодно,еда-просто отвратительная!Я понимаю специфику местной еды,но не в полете же!Еда кари,после такой еды меня просто обметало пятнами.Да еще и напитки-только вода,ни чая,ни кофе не было.Немного про аэропорт Куала Лумпура.Он очень простой и понятный,нет разделения зоны прилета и отлета,при высадке нужно просто проследовать к своему гейту.Внимание-при входе в гейт воду отберут!Курилка есть в Сателитном терминале на втором этаже(нужно проехать поездом 2 минуты),если время позволяет,можно туда поехать,но,кроме курилки,ничего интересного.Рейс К-Л-Хошимин-тоже опоздал на 2 часа,сидения очень неудобные,никакой системы развлечений нет.Просто,как в плохой маршрутке.А далеше-АНЕКДОТ!Я сидела на 29м ряду,и нам попался очень нерасторопный стюард.В итоге еда дошла только до 25 ряда,дальше-не успели!Воды ни глотка тоже не дали.Самолет пошел на снижение,и стюард просто удалился с едой.Дальше быстро собрали в мешок посуду,кто поел и все!И как это понимать?Почему я ,заплатив за билет с едой,и проведя в полетах 15 часов,должна лететь всухую?И эта авиакомпания считается чуть не вровне с Сингапурцами!ПОЗОР!Рейс Хошимин-К_Л-Коломбо прошел более- менее нормально.Дело еще в персонале,как я поняла.В салоне было не холодно,напитки разные давали,но как то натянуто все,неискренне.Итог-больше с Малайзией не полечу,нервы дороже!
ЕЛЕНА Ф-A
25 листопада, 2013
Отвратительное впечатление, несмотря на мнимую "многозвездочность". За 4 перелета в сентябре (Auckland-Kuala Lumpur-Amsterdam-Kuala Lumpur-Auckland), более десятка нареканий: от неправильной информации, предоставленной колл-центром и внаглую отмененного boarding pass на рейсе из Куала Лумпур в Амстердам, до неработающего web check-in и тупо грязных подносов (я такого даже у Аэрофлота не видела). Подозрение, что сейчас они продают места получше тем, кто платит дополнительные деньги, поэтому, если вы платите базовую стоимость билета - отношение соответствующее+ вы всегда рискуете потерять место, выбранное при web check-in, или остаться вообще без места (видела и такое), потому что кто-то заплатил больше. Про стюардов, игнорирующих ваши просьбы, даже уже не упоминаю. Не рекомендую категорически - будьте осторожны.

Інші популярні авіакомпанії: