Електронна квитанція різних зборів — це документ, який підтверджує отримання оплати різних зборів за послуги, прив'язані до конкретного рейсу, наприклад, доплати за провезення понаднормового багажу.
Електронні квитанції про оплату різних зборів використовуються для оформлення оплати додаткових послуг, різних комісійних і сервісних зборів.
Для замовлення додаткових послуг на сторінці заповнення персональних даних під час бронювання зазначте бажану додаткову послугу. Після оплати авіаквитка та додаткових послуг авіакомпанії, на вашу електронну пошту буде надіслано листа з прикріпленими
маршрут-квитанцією і квитанцією різних зборів.
- Інформація про агентство продажу квитка.
- Інформація про агентство, в якому був оформлений квиток.
- Дата оформлення квитка.
- Номер квитанції в системі Tickets.ua.
- Номер бронювання авіакомпаній — номери замовлень, які бачить авіакомпанія в своїй системі. Цей номер використовують при онлайн реєстрації на рейс на сайті авіакомпанії. Два перших знака ідентифікують авіакомпанію.
- Ім'я та прізвище пасажира.
- Код причини оформлення квитанції.
- Опис причини оформлення квитанції.
- Тип пасажирської послуги.
- Номер авіаквитка, з яким зв'язана квитанція.
- Номер квитанції.
- Оперуючий перевізник — авіакомпанія, що виконує рейс.
- Номер рейсу.
- Дата, час та аеропорт вильоту.
- Дата, час та аеропорт прильоту.
- Форма оплати замовлення.
- Тариф, встановлений авіакомпанією.
- Збори авіакомпанії.
- Вартість послуги без націнки агентства.
- Дата оформлення квитанції.
- Еквівалент суми списання у валюті країни місцезнаходження агентства продажу квитка.
- Сервісний збір агентства.
- Загальна вартість послуги, відображена в національній валюті.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів