Купуючи авіаквиток, ніхто не може бути впевнений у тому, що плани не зміняться. Особливо неприємно, якщо подорож доводиться скасовувати з непередбачуваних обставин, пов'язаних зі здоров'ям:
- раптовою хворобою*/смертю пасажира;
- раптовою хворобою/смертю члена родини**, що подорожує разом з пасажиром;
- смертю члена родини пасажира.
Щоб повернути повну вартість квитка
*** та не оплачувати сервісний збір за повернення, скористайтесь послугою
«Гарантія повернення у разі хвороби/смерті».
Послуга оформлюється і оплачується під час бронювання замовлення на сайті Tickets.ua. «Гарантія повернення у разі хвороби/смерті» поширюється на всіх пасажирів, зазначених у замовленні.
Вартість квитка буде повернуто, якщо пасажир, зазначений у замовленні, або член його родини, що подорожує з ним, не в змозі здійснити переліт внаслідок хвороби/смерті, а також у випадку смерті члена родини пасажира. Щоб скористатися послугою, пасажир повинен надати медичний документ, який підтверджує факт хвороби/смерті. Вимоги до медичного документа читайте нижче.
Як скористатися послугою?
- Оформити заяву на повернення, вибравши відповідну причину (хвороба/смерть пасажира, хвороба/смерть члена родини). До заяви обов'язково потрібно докласти скан-копію медичного документа, що підтверджує неможливість здійснювати переліт. Читати докладно: Порядок оформлення запиту на повернення.
- Якщо пасажир повертає квиток через хворобу/смерть члена родини пасажира, слід надати документи, які підтверджують факт родинних відносин.
- Подати заявку на повернення необхідно не пізніше, ніж за 4 години до вильоту.
Якщо покупець або пасажир не можуть самостійно здійснити повернення:
- У разі хвороби пасажира — необхідно докласти скан-копію документа, що підтверджує право родича на отримання коштів.
- У разі смерті пасажира — необхідно докласти скан-копії свідоцтва про смерть та документа, що підтверджує право родича на отримання коштів.
- Якщо родич пасажира не має доступу до особистого кабінету покупця «Мій квиток», запит на повернення і необхідні документи можна надіслати електронною поштою на адресу: [email protected].
Терміни дії послуги та інші умови:
У разі виконання умов, передбачених на сайті, вам буде повернуто всю вартість квитка, включаючи сервісний збір Tickets.ua (якщо він входив до вартості замовлення при купівлі). Сервісний збір сайту Tickets.ua за повернення квитка не стягується.
* «Гарантія повернення квитка у разі хвороби/смерті» поширюється на випадки хвороби пасажира чи члена родини, що з ним подорожує, які мають медичні протипоказання до перельоту, що підтверджено медичним документом.
** Членами родини фізичної особи є її батьки та батьки її чоловіка або дружини, її чоловік або дружина, діти як фізичної особи, так і її чоловіка або дружини, у тому числі усиновлені ними діти, опікуни, баба, дід, рідні брати, сестри, онуки та інші утриманці, визнані відповідно до закону.
***Увага!- Поверненню не підлягають банківські комісії та націнки платіжних систем.
- Сума до повернення прораховується за курсом на день створення заявки на повернення.
Важливо! Зверніть увагу на вимоги до медичного документа!
Вимоги до медичних документів:
- Медичний документ має бути виданий до вильоту.
- Наявність у медичному документі чітко написаної назви установи, що видала цей документ.
- Наявність реквізитів даної установи.
- Наявність печатки установи, яка видала медичний документ.
- Чітко написана посада та прізвище особи, що видала документ.
- Якщо підтверджуючі документи були видані установою поза межами території України, до медичних документів треба докласти переклад українською мовою, завірений у нотаріальному порядку.
- У медичному документі мають бути чітко вказані:
- дата обстеження;
- результат обстеження;
- діагноз;
- інформація про те, що хвороба проявилася у гострій формі/сталася серйозна травма, і це перешкоджає здійсненню подорожі.
Послуга не надається у таких випадках:
- якщо повернення квитка здійснюється з інших причин, крім медичних. В такому випадку сума до повернення вираховується за правилами тарифу перевізника незалежно від наявності оплаченої послуги;
- невиконанання умов надання послуги, передбачених на сайті;
- про захворювання було відомо під час придбання послуги;
- хронічного або інфекційного захворювання, а також психічного розладу, симптоми яких виявлялися протягом шести місяців з дати бронювання подорожі. Якщо повернення квитка було обумовлене такими симптомами, необхідне підтвердження діагнозу лікарем-спеціалістом;
- прояви симптомів авіафобії (страху перед авіаперельотами);
- ускладнення внаслідок вживання алкоголю, інших речовин, що викликають сп'яніння, снодійних або наркотичних засобів;
- подання заявки на повернення менш ніж за 4 години до вильоту;
- ускладнення у зв'язку з самолікуванням або косметичною хірургією.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів